Στέλλα Μελισσαροπούλου

Η Στέλλα Μελισσαροπούλου είναι και αυτή γεννημένη το «βρώμικο ‘89» και αποφοίτησε από το τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έκανε την πρακτική της σε τηλεοπτικό σταθμό, όπου ασχολήθηκε με το οικονομικό και το πολιτικό ρεπορτάζ. Η συνέχεια τη βρήκε ...στη γύρα να ψάχνει ποιο κομμάτι την ιντριγκάρει περισσότερο στην ευρύτερη αγκαλιά της δημοσιογραφίας . Με βραχεία κεφαλή ,μέχρι στιγμής, προηγείται το πολιτιστικό ρεπορτάζ. Αγαπάει κάθε μορφή τέχνης, καθώς θεωρεί πως η τελευταία είναι η μόνη υγιής απάντηση στον παραλογισμό της «λογικής» του καιρού μας. Έχει περάσει από ιστοσελίδες, μπλογκς, και έχει φυλακίσει εκατοντάδες κείμενα στο συρτάρι της. Το pints.gr είναι η ευκαιρία της να διαφωνήσει ή να συμφωνήσει, να σχολιάσει, να παρουσιάσει, να προτείνει και να αμφιβάλλει δημόσια. Όπως και να ‘χει να εκφραστεί.

Η σκηνοθέτιδα Βάσια Χρονοπούλου μας συστήνει την ομάδα Apparatus

Η σκηνοθέτης Βάσια Χρονοπούλου μας συστήνει την νεοσύσταση θεατρική ομάδα Apparatus και μας μιλά για την πρώτη θεατρική τους παράσταση, που έχει τον τίτλο «Ο μηχανισμός του δωματίου».

Λεονάρντ Κοέν: Oι πραγματικές ιστορίες πίσω από τα τραγούδια του

Ο Λεονάρντ Κοέν κλείνει σήμερα τα 82 του χρόνια και εξακολουθεί να παραμένει ενεργός καλλιτέχνης.

Το τελευταίο μας ποίημα

«Είμαστε ένα βήμα πριν να σταματήσουμε να είμαστε ποιητές», σου είπα, κι εσύ αναρωτήθηκες πως είναι δυνατόν όσες περισσότερες μέρες είδαμε τον ήλιο, τόσο λιγότερο φως να έχουν τα μάτια μας.

«Σύντροφοι;» O Ν. Καμτσής μας μιλά για το άγνωστο έργο του Στριντμπεργκ

Προσωπικά με ενδιαφέρει να ασχολούμαι με έργα που έχουν μια παρθενικότητα, δεν έχουν την σφραγίδα του μεγαλειώδους, αλλά και πάλι έχουν μια ιδιαίτερη γοητεία.

Μια βδομάδα χωρίς fake-book

Δύο πρόσφατες έρευνες για τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που επαναπροσδιορίζουν την «σχέση» μας με το διαδίκτυο.

Ο αμφιλεγόμενος Βίλχελμ Ράιχ

«ΑΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ.Κράτα τη ζωή σου στα χέρια σου, μην την εμπιστεύεσαι σε κανέναν άλλον, πόσο μάλλον στους εκλεγμένους ηγέτες σου. Γίνε ο εαυτός σου! Αυτό στο είπαν πολλοί μεγάλοι».»

Προεκλογική ευτυχία (live)

Δυστυχώς δεν πρόλαβα να κατέβω σε αυτές τις εκλογές, διότι αιφνιδιάστηκα -πίστευα πως θα γίνουν κανά μήνα αργότερα-και δεν πρόλαβα τη διορία.

Το Charlie Hebdo σατιρίζει εσένα

Κι ίσως τελικά το μεγαλύτερο έγκλημά μας να μην είναι η ίδια η λήθη, αλλά η πίστη μας ότι κάναμε το χρέος μας.

Debate ή stand up comedy;

Γενικά κύριοι πολιτικοί της κατάκοπης αυτής χώρας, τι κάνετε; Όλα καλά; Στο σπίτι πώς πάνε τα πράγματα; Οι γυναίκες σας, τα παιδιά σας, οι γκόμενες ή οι γκόμενοι σας καλά; Πάντα καλά, πάντα. Όχι ρωτάω, γιατί είδαμε τα πολιτικά σας σποτ και δεν μας φανήκατε πολύ καλά. Λίγο μπερδεμένοι να το πω, λίγο υπερβολικά αυτοσαρκαστικοί,…

Τέλος εποχής

Περάσαμε ένα καλοκαίρι ζάχαρη. Όχι ζάχαρη ακριβώς ,δηλαδή, στέβια.

Γιατί είστε θυμωμένοι με τον κόσμο;

Ένας κόσμος χωρίς θυμό για τίποτα.

Αντώνης Βλάχος : Οι διαδρομές ενός νέου μουσικού

Ο Αντώνης Βλάχος, ένας νέος καλλιτέχνης ,μας συστήνει τη δουλειά του και μας μιλάει για τη μέχρι τώρα διαδρομή του αλλά και τα επαγγελματικά του σχέδια.

Η εικόνα του μετανάστη στον ελληνικό κινηματογράφο κατά την περίοδο της κρίσης

Ο τρόπος που μια κοινωνία καταγράφει και παρουσιάζει κινηματογραφικά τον «ξένο» της αποδεικνύει τις ανεκτικές ή όχι-διαθέσεις της στην αλλαγή.

Επέτειοι και επαιτείες

Γιατί η Ιστορία δεν είναι σημαδιακές ημερομηνίες ή εμβληματικά ΠΡΌΣΩΠΑ, είναι είτε μίμηση, είτε αποφυγή.

Ζωή Κωνσταντοπούλου ή η νέα ηρωίδα ανεκδότων

Η Ζωή Κωνσταντοπούλου γίνεται η αγαπημένη ηρωίδα ανεκδότων, νικώντας στα σημεία τον Τοτό και τον Τσακ Νόρις.

Κώστας Καζανάς: «Δεν είμαι επαναστάτης, είμαι καλλιτέχνης και έτσι εκφράζομαι»

Ο Κώστας Καζανάς μας συστήνει τη νέα θεατρική του παράσταση και απαντά στις ερωτήσεις μας.

Πέτρος Αποστολόπουλος: «Γιατί η παράσταση ”Εγώ η Μάρθα Φρόυντ” συγκινεί;»

Ο Πέτρος Αποστολόπουλος μας μιλά για την παράσταση που πρωταγωνιστεί. Για δύο μόνο παραστάσεις ακόμα!

Η απολιτίκ έντεχνη μουσική

Όταν η έντεχνη μουσική άλλα μας υποσχέθηκε, κι άλλα κάνει…

Ένα τρόπο να ενωθούμε δεν ψάχναμε;

H αλήθεια κρύβεται κάπου στη μέση… Μακριά από τις προσωποκεντρικές διαπομπεύσεις, μακριά από τις ηρωοποιήσεις.

Το τέλος της τηλεόρασης

Η τηλεόραση σε τέλμα. Καιρό τώρα. Πολλά από αυτά που σκεφτόμαστε όλοι κατά καιρούς, από τη Στέλλα Μελισσαροπούλου.

Σε τι χρησιμεύει ένας άνθρωπος;

Πόσο αντέχεις χωρίς φαΐ, χωρίς νερό; Πόσο αντέχεις χωρίς αξιοπρέπεια,χωρίς ταυτότητα, χωρίς όνομα; Πόσες ώρες αντέχεις μακριά από την ανθρώπινη υπόστασή σου; Να τόσο αξίζεις…

Μπουγελωθείτε φιλάνθρωποι!

Εσύ γιατί είσαι ακόμα στεγνός ρε μισάνθρωπε; Οι φιλάνθρωποι παπαριάζουνε με παγωμένο νερό, δεν το πήρες πρέφα;

Πόσα θα «’πιανε» η ζωή σου αν ήταν βιβλίο;

Δώσε μου μια καλή ιστορία. Ένα πόνο ξεκάθαρο και με ενδιαφέρουσα εξέλιξη. Τι θα πει πονάει το κεφάλι σου; Φτιάξε ιστορία για να με κάνεις να ταυτιστώ.

Δίκη Μανωλάδας: Κρίθηκε η τύχη όλων των εργαζομένων

Από ένα μήλο-λέει- χάσαμε τον παράδεισο, από ένα μάτσο φράουλες -λέω- κερδίσαμε την κόλαση…

Ο καλλιτέχνης του δρόμου και του καθρέφτη

Υπάρχουν δύο κατηγορίες καλλιτεχνών: αυτός που συνδιαλέγεται με την εποχή του και αυτός που μονολογεί στον καθρέφτη και φτύνεται για να μην αυτοματιαστεί.

Άνθρωπος όπως λέμε εκπτωτικό κουπόνι

Πριν από λίγες μέρες διάβασα την πιο απάνθρωπη φράση, που διάβασα ποτέ μου και θέλω να μοιραστώ τις σκέψεις μου μαζί σας.

Από φόβο μη μας πουν…

Από φόβο μη μας πουν ρατσιστές, δε λέμε τα στραβά των αλλοεθνών. Από φόβο μη μας πουν σεξιστές, δε λέμε τα στραβά των γυναικών. Από φόβο μη μας πουν…

Τα φρικιά της παραλίας

Ήρθε στη θάλασσα για να κάνει μπάνιο ο κακόμοιρος… Αντί να κάτσει πέντε ώρες στον ήλιο να γκαγκανιάσει, να γίνει άνθρωπος και να πάει το βράδυ στο κλαμπ να του επαινούν το θεσπέσιο μαύρισμά του.

Η «αντικειμενική» Ιστορία που μας αγνοεί

Γιατί η αντικειμενική Ιστορία δεν αφηγείται πάντα την Ιστορία του ανθρώπου. Από τη Στέλλα Μελισσαροπούλου

Πωλείται κόμπλεξ

Η βιομηχανία «εκποίησης» των ανθρώπινων κόμπλεξ ή αλλιώς «πρότυπα ομορφιάς».. Έχεις ακουστά;

Γίνε κομπογιαννίτης και κάνε το χόμπυ σου επάγγελμα!

Ένα νέο «επάγγελμα» κάνει την εμφάνισή του. Γιατί ο κομπογιαννίτης είναι πάντα το επάγγελμα της εποχής!

Να θυμηθούμε τον πόνο

Όταν τα εγκλήματα εξαφανίζονται, γιατί εξαφανίζονται οι λέξεις που τα περιγράφουν.

Η στιγμή που χωριστήκαμε…

Αυτά που μας ενώνουν με τον άλλο, και η στιγμή που χωριζόμαστε.

Γεννημένη αριστερόχειρας

Όταν το «λάθος» κάποιου είναι το δικό σου «σωστό». Το καλό και το κακό είναι όροι που επανεξετάζονται.

Η επιστολή αγανάκτησης που θα «ταρακουνήσει» το Σύριζα

Μια επιστολή «αγανάκτησης» προς το ΣΥΡΙΖΑ. Μια δόση οργής,δύο χιούμορ!

Ο καταθλιπτικός, ο ψηφοφόρος και ο Αντρέας (εθνικό γουέστερν)

Πότε εξαπατούμαστε πολιτικά και πότε επιλέγουμε την εξαπάτηση αυτή; Το χρονικό μιας «νοσηρής» ψήφου.

Τι να μας πούνε και οι βάρβαροι;

Έχει η λογοτεχνική έκφραση εθνικά όρια; Έχει η τέχνη εθνικούς συμβολισμούς;

Το σκληρό reality show των εκλογών

Όταν οι λέξεις χάνουν το πραγματικό τους νόημα. Η «νέα ομιλία» που συγκαλύπτει εγκλήματα.

Αν ξυπνούσα μια μέρα, και μ’ αγαπούσα…

Αν ξυπνούσα μια μέρα και με αγαπούσα θα ερχόταν η μεγαλύτερη επανάσταση…

Πρωτομαγιά όπως λέμε Πρωταπριλιά

Η Πρωτομαγιά σαν κακόγουστη πρωταπριλιάτικη φάρσα.

Ευγένειες και καλοπιάσματα

Η ευγένεια δεν είναι σκόρπια χαμόγελα, είναι η επικύρωση μιας συμφωνίας που έχεις προηγουμένως συνάψει.

Η ΒΑΣΙΛΙΣΣΑ ΤΩΝ SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ #queenoftheworld

Ρε φιλενάδα, φταίω που είμαι όμορφη, φταίω που με θέλουνε; Φταίω που τα social media βγήκαν για να με βλέπουν οι άλλες γκόμενες και να με ζηλεύουν και οι γκόμενοι για να με γουστάρουν και να παθαίνουν την πλάκα τους;

Οι ρατσιστές που επαινούμε

Είναι μια κατηγορία ρατσιστών που μας διαφεύγει, και επιμένουμε να επαινούμε.

Γιατί δε σκοτώνουμε τους καλλιτέχνες;

Η τέχνη πεθαίνει, ο καλλιτέχνης εξακολουθεί να ζει; Γιατί να μην τον αποτελειώσουμε κι αυτόν;

Οι ρεαλιστές κι οι άλλοι

Ο ορισμός του ρεαλιστή και του ρομαντικού με μια άλλη ματιά.

Το παράδοξο της ελληνογερμανικής συνεννόησης

Φτάνει η γνώση μιας γλώσσας, για να συνεννοηθούμε; Ή μήπως το πρόβλημα είναι αλλού;

Ο George Clooney συνεργάτης στο Υπουργείο Πολιτισμού της Ελλάδας;

Τι συμβαίνει τελοσπάντων με τον Κλούνεϊ; Θα σηκώσει τα μανίκια για την τιμή μας; (Ή μπα;)

«Λίγο Ακόμα στο θέατρο Άλμα»- Συνέντευξη με την ηθοποιό Φλάβια Σγκόιφο

Η Φλάβια Σγκόιφο, ηθοποιός της παράστασης «Λίγο Ακόμα», μας μιλά για την παράσταση, τους συνελεστές,αλλά και την κοινωνία.

«Ο εχθρός μου ”ενόχλησε” εποικοδομητικά τον Έλληνα» -Συνέντευξη με Τσεμπερόπουλο,Καβαλιέρου και Μουλά (ταινία «Ο ΕΧΘΡΟΣ ΜΟΥ»)

O Γιώργος Τσεμπερόπουλος και οι νεαροί ηθοποιοί Αριάδνη Καβαλιέρου και Ηλίας Μουλάς μας μιλούν για τη συνεργασία τους στην ταινία «Ο Εχθρός μου».

«Το κλείσιμο της ΕΡΤ θα έπρεπε να γίνει πολύ νωρίτερα»- Συνέντευξη με τον Στέφανο Ληναίο

Ο μεγάλος ηθοποιός Στέφανος Ληναίος μας υποδέχεται στο φουαγιέ του θεάτρου Άλφα, όπου τα τελευταία χρόνια υπηρετεί την τέχνη του με συνέπεια και σεβασμό.

«Το γέλιο είναι η ασπίδα μου, το καταφύγιο μου, η ταμπέλα μου» – Συνέντευξη με τον Παντελή Καναράκη

Ο ηθοποιός Παντελής Καναράκης μάς ανοίγει την πόρτα του καμαρινιού του στο θέατρο Κάτια Δανδουλάκη και μας μιλά για πολλά!

«Ο πειραματισμός στη λογοτεχνία επιβάλλεται»- Συνέντευξη με τη συγγραφέα Βίκυ Γεωργοπούλου

Η συγγραφέας Βίκυ Γεωργοπούλου συστήνεται στο pints μέσα από μια συζήτηση που περιστρέφεται τόσο γύρω από την πορεία της, όσο και γύρω από τη λογοτεχνία του καιρού μας.

«Να είμαστε επιεικείς με τους καλλιτέχνες και με αυτούς που σιωπούν»- Συνέντευξη με την Ελένη Ζιώγα

Η Ελένη Ζιώγα, διανύοντας μια δημιουργική περίοδο, μιλά στο pints για τη δουλειά και το ρόλο της «κυρίας Έλεν» που της κρατά θεατρική συντροφιά και αυτό το χειμώνα.

Σία Κοσκινά: «Ιδρύσαμε την πρώτη σχολή Μουσικού Θεάτρου στην Ελλάδα»

Η Σία Κοσκινά μας μιλάει τόσο για την πορεία της, όσο και για τα μελλοντικά της σχέδια, τονίζοντας φυσικά και την ίδρυση της πρώτης σχολής Μουσικού Θεάτρου στην Ελλάδα!

«Έχουμε μάθει να μένουμε στον αφρό»- Συνέντευξη με τον ηθοποιό Πέτρο Αποστολόπουλο

Ο Πέτρος Αποστολόπουλος μιλάει στο pints για την παράσταση Γιαννούλης Χαλεπάς: Η Κοιμωμένη μου ,που πρωταγωνιστεί, ενώ παράλληλα σχολιάζει και τις τρέχουσες πολιτικο-κοινωνικές συνθήκες.

«Πάνω από όλα είναι ο ρόλος»- Συνέντευξη με τον ηθοποιό Στέλιο Δημόπουλο

O Στέλιος Δημόπουλος πρωταγωνιστεί φέτος κάθε Δευτέρα και Τρίτη 9:30 στο έργο Kill the-m-all στο θέατρο ΠΚ και κάθε Παρασκευή-Κυριακή 9:30 στο Γκιγιόμ,γλυκιά μου στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης.

Συνέντευξη με τη Ζώγια Σεβαστιανού ”σε στοίχημα ακροβασίας με το παράλογο”

Όπως και να ‘χει η παράσταση ”στη σκοινί” -με το παράδοξο να κρέμεται από τον τίτλο κιόλας- είναι ένα σύγχρονο έργο -ένα one-woman show- που θα σε προβληματίσει κοινωνικά, ψυχολογικά και πολιτικά…

”Η τέχνη είναι επισκευαστήριο του εγώ” -Συνέντευξη με τη συγγραφέα Κατερίνα Έσσλιν

Η Κατερίνα Έσσλιν, συγγραφέας του βιβλίου ”Γαμ.”που φέτος δραματοποιείται στο θέατρο ”Θησείο για τις τέχνες” με τη σκηνοθετική υπογραφή του Δημήτρη Μπογδάνου

Τα παιδιά μουντζώνουν φεύγοντας…

Και σιγά σιγά όλοι κατά ‘κει το πάνε. Όπου βρούνε άνοιγμα ”χώνονται” για να δραπετεύσουν. Γιατί σε αυτή τη χώρα, το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι η ανεργία.